fredag den 17. august 2012

Fredag

Allerede et lille indlæg igen.
Jeg vil lige vise jer, hvordan jeg så ud her den anden dag - faktisk min sidste feriedag inden skolen igen begyndte. Jeg var på stranden med min far på trods af, at det ikke var helt varmt nok - øv!

Lang sort kjole: genbrug // øreringe: Pieces

Det er ikke ligefrem det bedste billede af mit outfit, men til gengæld er jeg ret vild med dem måde, jeg kunne få mit har til at sidde (for en gangs skyld!). Det, jeg gjorde, var at starte en fletning fra venstre side af min midterskilning helt oppe ved pandehåret og arbejde mig hele vejen rundt om hovedet i en form for bondefletning, som jeg så sluttede i højre side og flettede helt ud, som I ser her :-)

God fredag, er der nogen af jer, der skal ud og gøre byen usikker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar