mandag den 20. august 2012

Min weekend

Mit makeup/hår fredag aften :-)
Fredag aften med en dejlig sydlandsk drink

Og jeg nyder dem lørdag aften!


Mmh, jordbærdrinks
Gudenaaen og det dejlige vand - rigtig smukt

På vej hjem fra Gudenaaen med min dejlige hund

Mit dejlige tømmermands-outfit lørdag, som jeg gik tur i.
Jeg beklager de dårlige billeder af "dagens outfit"

Min dejlige Border Collie vovse Targie
Her er nogle billeder fra min dejlige weekend. Den har stået på lidt af hvert, og jeg har været i byen både fredag og lørdag - der var jo Randers uge (wuhuu). Det er desværre også grunden til, at jeg ikke har haft tid til at skrive her på bloggen :-)

Min fredag stod på bytur med en dejlig veninde :-) lørdag var der lige lidt tømmermænd, der skulle bekæmpes, så jeg besluttede mig for at gå en lang tur ved Gudenaaen i det gode sommervejr, der endelig er kommet over os i Danmark, hvilket jo er skønt. 

Lørdag aften stod den så igen på bytur med endnu en sød veninde, hvor vi besluttede at lave jordbærdrinks - og mums, de var vellykkede. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar